نرم افزار میزخدمت الکترونیکی با دیدگاه یکسان سازی روند ارائه خدمات دستگاه م مجموعه های خدماتی در یک پنجره واحد ارائه خدمات، گردش فرایند خدمات ارائه شده در درون دستگاه بربستر وب، گزارشات عملکردی هر خدمت به ازای هر واحد و ... می باشد که به صورت سامانه ای جامع، گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی به شمار می آید.
با توجه به اینکه سازمان اداری استخدامی کشور به عنوان متولی نظارت و پیگیری اجرای دستورالعمل میز خدمت و اعمال نتیجه پیشرفت در نظام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی می باشد، می بایست گزارشات عملکرد اجرای دستورالعمل میزخدمت الکترونیکی را طی دوره های منظم و متوالی به شواری عالی اداری ارائه کند، لذا وجود یک سیستم میزخدمت کارآمد، جامع، فرایندگرا و توسعه پذیر برای تمامی دستگاه های اجرایی لازم الاجرا می باشد.
سامانه جامع میزخدمت شرکت رای گستر نیز با دیدگاه فوق و با دید سازگاری جهت پیاده سازی خدمات و فرایند های متفاوت هر دستگاه با رویکرد کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، الکترونیکی کردن خدمات، اطلاع رسانی شفاف و منطبق بر دستورالعمل های ذیل طراحی و پیاده سازی گردیده است.
مستندات قانونی استقرار میز خدمت دستگاه ها
1 ) بند 2 ماده 18 و اجرای ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان "حقوق شهروندی در نظام اداری " به شماره 1127128 مورخ 28 / 12 / 95
2 ) بخشنامه شماره 1538588 مورخ 7 / 9 / 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور
3 ) بخشنامه شماره 1717668 مورخ 6 / 12 / 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور
برخی از امکانات میزخدمت میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
- یکپارچه سازی روند ارائه خدمات در سطح کلان
- امکان دسترسی برخط و آنلاین به خدمات ارائه شده دستگاه های تابعه
- امکان پیاده سازی سامانه در سطوح ستادی، استانی و شهرستانی به صورت یکپارچه
- امکان تعریف خدمات دستگاه به صورت واضح و شفاف: شرح، راهنما، فرایندها و ...
- ثبت درخواست ارباب رجوع به صورت الکترونیکی
- امکان ثبت درخواست ارباب رجوع توسط مسئول میز خدمت
- بارگذاری اطلاعات و مستندات مربوط به درخواست توسط ارباب رجوع به صورت مرحله ای
- طراحی فرم های ثبت درخواست ارباب رجوع به صورت داینامیک
- ارسال و ثبت داده های فرم
- قابلیت رهگیری درخواست توسط ارباب رجوع
- امکان بررسی عملکرد کارکنان
- امکان ثبت درخواست میز خدمت در اتوماسیون اداری
- امکان درخواست فرایند استعلام در میز خدمت
- ارسال درخواست ها به صورت مرحله ای و فرایند محور
- امکان اجرا برروی تمامی نمایشگرها
گزارشات متنوع: گزارش میزان خدمات ارائه شده، میزان خدمات براساس نوع ، گزارش میانگین زمانی هر خدمت، گزارش درخواست ها براساس شاخص، گزارش کاربردی نتایج
لطفا جهت مشاوره و برخورداری از خدمات شرکت با شماره تماس های ذیل سایت ارتباط برقرار نمایید
011-4444-0715
0911-100-8660
شرکت رای گستر فعال در زمینه نرم افزار میز خدمت الکترونیکی در شهر های شمال ایران (بابل، آمل، نوشهر، ساری) و تهران میباشد