چاپ
بازدید: 2722

نرم افزار میزخدمت  الکترونیکی با دیدگاه یکسان سازی روند ارائه خدمات دستگاه م مجموعه های خدماتی در یک پنجره واحد ارائه خدمات، گردش فرایند خدمات ارائه شده در درون دستگاه بربستر وب، گزارشات عملکردی هر خدمت به ازای هر واحد و ... می باشد که به صورت سامانه ای جامع، گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی به شمار می آید.

با توجه به اینکه سازمان اداری استخدامی کشور به عنوان متولی نظارت و پیگیری اجرای دستورالعمل میز خدمت و اعمال نتیجه پیشرفت در نظام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی می باشد، می بایست گزارشات عملکرد اجرای دستورالعمل میزخدمت الکترونیکی را طی دوره های منظم و متوالی به شواری عالی اداری ارائه کند، لذا وجود یک سیستم میزخدمت کارآمد، جامع، فرایندگرا و توسعه پذیر برای تمامی دستگاه های اجرایی لازم الاجرا می باشد.

سامانه جامع میزخدمت شرکت رای گستر نیز با دیدگاه فوق و با دید سازگاری جهت پیاده سازی خدمات و فرایند های متفاوت هر دستگاه با رویکرد کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، الکترونیکی کردن خدمات، اطلاع رسانی شفاف و منطبق بر دستورالعمل های ذیل طراحی و پیاده سازی گردیده است.

مستندات قانونی استقرار میز خدمت دستگاه ها

1 ) بند 2 ماده 18 و اجرای ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان "حقوق شهروندی در نظام اداری " به شماره 1127128 مورخ 28 / 12 / 95

2 ) بخشنامه شماره 1538588 مورخ 7 / 9 / 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور

3 ) بخشنامه شماره 1717668 مورخ 6 / 12 / 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور

برخی از امکانات میزخدمت میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

گزارشات متنوع: گزارش میزان خدمات ارائه شده، میزان خدمات براساس نوع ، گزارش میانگین زمانی هر خدمت، گزارش درخواست ها براساس شاخص، گزارش کاربردی نتایج

لطفا جهت مشاوره و برخورداری از خدمات شرکت با شماره تماس های ذیل سایت ارتباط برقرار نمایید

011-4444-0715

0911-100-8660

شرکت رای گستر فعال در زمینه نرم افزار میز خدمت الکترونیکی در شهر های شمال ایران (بابل، آمل، نوشهر، ساری) و تهران میباشد