نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب رای گستر بر مبنای فرایند گردش کار بخش های مختلف یک سازمان به صورت پویا و داینامیک ، ایجاد ارتباط بین تمامی سیستم ها و زیر سیستم ها آن سازمان طراحی و توسعه داده شده است، که ضمن ساماندهی فرایندهای سازمانی پیچیده و سنتی بر اساس گردش اتوماتیک فرایندها، امکان انجام مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک ما بین بخش های مختلف سازمان در هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربری ، محیطی امن و رابط کاربری زیبا فراهم میکند
نرم افزار اتوماسیون اداری رای گستر با پشتیبانی از امکانات آفیس ،فکس ،ایمیل و پروتوکل های انتقال ECE، دریافت نامه، امکان ایجاد پیشنویس ها ،گردش ، ارسال و دریافت نامه ها و تعاملات برون سازمانی را فراهم می نماید .
ارتباط سیستم اتوماسیون به عنوان ستون فقرات یک سازمان با سایر سیستم های مالی و اداری امری اجتناب ناپذیر بوده که می بایست در طراحی مدل های سازمانی در نظر گرفته شود، بر همین اساس نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت با ارتباط نرم افزارهای کارگزینی، انبار، امورقراردادها و حسابداری امکانات قدرتمند و مطلوبی در اختیار کاربران این سیستم ها قرار می دهد.
در ذیل به برخی از امکانات اتوماسیون اداری تحت وب اشاره می نماییم:
- امکان چنددبیرخانه ای
- تعریف دبیرخانه های مجزا براساس شماره دبیرخانه های مختلف با پیشوند و پسوندهای متنوع
- گردش فرایند اتوماتیک براساس ساختار سازمانی
- دارای موتور قدرتمند ایجاد گردش فرایند سیستمی
- امکان استفاده از امکانات کامل آفیس در اتوماسیون
- امکان ثبت نامه در WORD و ارسال اتوماتیک
- امکان ثبت پیشنویس ها WORD در سیستم به عنوان پیشنویس های ذخیره من
- بایگانی موقت و دائمی نامه ها
- امکان ارسال مکاتابات اداری بعد از تایید و ثبت شماره به بیش از سه واحد مختلف جهت بایگانی
- سیستم هشدار کاربران
- نوتیفیکیشن ها کاربری
- امضا الکترونیک و قابلیت چند امضا در مکاتبات اداری
- تعریف نامه های اداری با قالب های مختلف به صورت چند امضا با اولویت بندی امضا
- استفاده از پرتوکل ECE
- ارتباط با سیستم های میزخدمت الکترونیکی، نرم افزار کارگزینی، انبار، نرم افزار حسابداری، نرم افزار حسابداری و ...