نرم افزار میزخدمت  الکترونیکی با دیدگاه یکسان سازی روند ارائه خدمات دستگاه م مجموعه های خدماتی در یک پنجره واحد ارائه خدمات، گردش فرایند خدمات ارائه شده در درون دستگاه بربستر وب، گزارشات عملکردی هر خدمت به ازای هر واحد و ... می باشد که به صورت سامانه ای جامع، گامی در جهت تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی به شمار می آید.

با توجه به اینکه سازمان اداری استخدامی کشور به عنوان متولی نظارت و پیگیری اجرای دستورالعمل میز خدمت و اعمال نتیجه پیشرفت در نظام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی می باشد، می بایست گزارشات عملکرد اجرای دستورالعمل میزخدمت الکترونیکی را طی دوره های منظم و متوالی به شواری عالی اداری ارائه کند، لذا وجود یک سیستم میزخدمت کارآمد، جامع، فرایندگرا و توسعه پذیر برای تمامی دستگاه های اجرایی لازم الاجرا می باشد.

سامانه جامع میزخدمت شرکت رای گستر نیز با دیدگاه فوق و با دید سازگاری جهت پیاده سازی خدمات و فرایند های متفاوت هر دستگاه با رویکرد کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، الکترونیکی کردن خدمات، اطلاع رسانی شفاف و منطبق بر دستورالعمل های ذیل طراحی و پیاده سازی گردیده است.

مستندات قانونی استقرار میز خدمت دستگاه ها

1 ) بند 2 ماده 18 و اجرای ماده 17 تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان "حقوق شهروندی در نظام اداری " به شماره 1127128 مورخ 28 / 12 / 95

2 ) بخشنامه شماره 1538588 مورخ 7 / 9 / 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور

3 ) بخشنامه شماره 1717668 مورخ 6 / 12 / 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور

برخی از امکانات میزخدمت میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • یکپارچه سازی روند ارائه خدمات در سطح کلان
  • امکان دسترسی برخط و آنلاین به خدمات ارائه شده دستگاه های تابعه
  • امکان پیاده سازی سامانه در سطوح ستادی، استانی و شهرستانی به صورت یکپارچه
  • امکان تعریف خدمات دستگاه به صورت واضح و شفاف: شرح، راهنما، فرایندها و ...
  • ثبت درخواست ارباب رجوع به صورت الکترونیکی
  • امکان ثبت درخواست ارباب رجوع توسط مسئول میز خدمت
  • بارگذاری اطلاعات و مستندات مربوط به درخواست توسط ارباب رجوع به صورت مرحله ای
  • طراحی فرم های ثبت درخواست ارباب رجوع به صورت داینامیک
  • ارسال و ثبت داده های فرم
  • قابلیت رهگیری درخواست توسط ارباب رجوع
  • امکان بررسی عملکرد کارکنان
  • امکان ثبت درخواست میز خدمت در اتوماسیون اداری
  • امکان درخواست فرایند استعلام در میز خدمت
  • ارسال درخواست ها به صورت مرحله ای و فرایند محور
  • امکان اجرا برروی تمامی نمایشگرها

گزارشات متنوع: گزارش میزان خدمات ارائه شده، میزان خدمات براساس نوع ، گزارش میانگین زمانی هر خدمت، گزارش درخواست ها براساس شاخص، گزارش کاربردی نتایج

لطفا جهت مشاوره و برخورداری از خدمات شرکت با شماره تماس های ذیل سایت ارتباط برقرار نمایید

011-4444-0715

0911-100-8660

شرکت رای گستر فعال در زمینه نرم افزار میز خدمت الکترونیکی در شهر های شمال ایران (بابل، آمل، نوشهر، ساری) و تهران میباشد

 

درباره ما

شرکت مهندسی نرم افزار تحلیل گران رای گسترکاسپین توسط جمعی از برنامه نویسان و کارشناسان با اندیشه خدمات نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار های مالی ،اداری و با بهرگیری از دانش متخصصان نرم افزار آغاز به فعالیت نمود . استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ، بهره گیری از دانش متخصصان ، تحلیل بازار و نیاز سنجی دقیق مشتریان ، ایجاد ساختار پویا ، رعایت حقوق مصرف کنندگان ، وجود مراکز ساختار یافته در درون شرکت و ... اکنون گامی به سوی بزرگان و پیشگامان برداشته ایم . . همواره تمامی تلاش خود را نموده ایم تا با تولید محصولاتی برتر و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب بر انجام وظیفه نسبت به مشتریان خود ، مسیر را نیز برای رشد روز افزون آینده هموار نماییم

 

ارتباط با ما

011-4444-0715

0911-100-8660

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ساختمان شماره1: تهران خیابان دولت-خیابان مطهری-ساختمان امین-پلاک6

ساختمان شماره2: آمل-مرکز رشد و کارآفرینی بین المللی شمال