با  قابلیت سند اتوماتیک ، پیگیری گردش اسناد و مشاهده اسناد مرتبط چک، امکانات مدیریتی مطلوب و قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در سیستم خزانه داری رای گستر کاربران میتوانند دسته بندی های دلخواه خود جهت چک های دریافتی، پرداختنی، اول دوره ، پایان دوره و ... را داشته باشند، در این سیستم امکان رهگیری چک با رنگ بندی های متنوع قابل تشخیص و مشاهده می باشد که قابلیت های جذابی در اختیار کاربران قرار می دهد.

از جمله امکانات سیستم خزانه داری شرکت رای گستر:

  • ثبت اسناد دریافتنی (چک ، فیش)
  • ثبت اسناد پرداختنی
  • ثبت و دسته بندی اسناد اول دوره
  • ثبت اسناد پایان دوره
  • امکان وصول/ برگشت/پیگیری اسناد مرتبط/ برگشت به مرحله قبل در یک پنجره واحد
  • گزارشات متنوع اسناد براساس فیلتر های مختلف
  • گزارش اسناد دریافتنی نقدی و چک براساس سرفصل های درآمدی به تفکیک
  • گزارش اسناد درحال وصول ، برگشتی
  • گزارش اسناد دریافتنی براساس پروندهای جاری اشخاص در سیستم
  • مشاهده اسناد مرتبط حسابداری برای هر سند دریافتنی
  • ...
 

درباره ما

شرکت مهندسی نرم افزار تحلیل گران رای گسترکاسپین توسط جمعی از برنامه نویسان و کارشناسان با اندیشه خدمات نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار های مالی ،اداری و با بهرگیری از دانش متخصصان نرم افزار آغاز به فعالیت نمود . استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ، بهره گیری از دانش متخصصان ، تحلیل بازار و نیاز سنجی دقیق مشتریان ، ایجاد ساختار پویا ، رعایت حقوق مصرف کنندگان ، وجود مراکز ساختار یافته در درون شرکت و ... اکنون گامی به سوی بزرگان و پیشگامان برداشته ایم . . همواره تمامی تلاش خود را نموده ایم تا با تولید محصولاتی برتر و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب بر انجام وظیفه نسبت به مشتریان خود ، مسیر را نیز برای رشد روز افزون آینده هموار نماییم

 

ارتباط با ما

011-4444-0715

0911-100-8660

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ساختمان شماره1: تهران خیابان دولت-خیابان مطهری-ساختمان امین-پلاک6

ساختمان شماره2: آمل-مرکز رشد و کارآفرینی بین المللی شمال 4444-0715-011